2012. szeptember 11., kedd

Kritika II.


Sziasztok! Újabb kritika Destiny-től.Köszönjük szépen!(:


○KINÉZET

Annyira nem fogott meg a kinézetetek, mikor először jártam a blogon nem volt fejléc talán még úgy is jobb lenne, mint ezzel a max 5 perces munkával, amit a fejlécre szántatok. Egyáltalán nem tetszik. Nincs rajta a blog neve vagy legalább egy mondat, ami kapcsolódik hozzá, valamint szarul van összeszerkesztve az egész. Ha nem tudjátok megcsinálni kérjetek meg valakit.
A háttér nekem még tetszene is csak kicsit homályos, de lehet csak az én szemem káprázik, nem tudom biztosra. 
A betűtípus olvasható és örülök, hogy nem cifrázod a betűk mögött más színnel hanem így fehér és fekete. Abszolút az én ízlésem.
Kinézetileg nincs több hozzáfűzni valóm talán még annyi, hogy a chat lehetne kicsit világosabb, de az ízlés kérdése, mert nem mutat az olyan rosszul.

○SZTORI

Ezt nem tudtam kifogásolni, az alapsztori tetszik. A főszereplő lányok személyisége megfogó és NAGYON jól fogalmaztok, legalábbis nekem bejön. Szerintem nem sietitek el a történetet így tökéletes, ahogy van. Tetszik, hogy hosszúak a fejezetek és nem ér véget hamar.
A tagolással nincsen semmi bajom az is ízlés kérdése ki mennyire szereti tagolni. Láttam már olyat, hogy egyáltalán, de az zavaró tud lenni.


Ui.: Bocsánat, hogy ilyen későn hoztam és a kinézet miatt ne sértődjetek meg.

Nincsenek megjegyzések: