2012. szeptember 2., vasárnap

Kritika-Naomi S.

Sziasztok! Naomitól kritikát kértünk és megkaptuk. Gondoltam kiteszem,hogy hozzáfűzzétek nektek még mi nem tetszik. Naominak pedig köszönjük.

"Csajok!
Nekem még akkor volt szerencsém megismerni az oldalatokat, amikor a Tayloros történetet írtátok, és sajnáltam hogy annak vége lett, több okból is. Egyrészt, mert azt nagyon jól megcsináltátok, nekem tetszett.
Másrészt, sokkal jobb kinézetet csináltatok az oldalnak.
Ne haragudjatok meg, de a mostani kinézet úgy ahogy van katasztrófa.
Először is a fejléc. Full-fekete háttér, rosszul kivágott szereplők, amik körül a fehér maszat olyan, mintha egy ötéves rajzolt volna. Az - azt hiszem - Riley-t megformáló lány pedig egyrészt úgy van félbevágva, hogy egyáltalán nem passzol a helyére, másrészt az a csaj miért van elhalványítva? Mi értelme? Nem vágom... A felirat mondjuk az alján nekem finoman szólva is szemerőltető, hogy elolvassam, mert a fehér és a világosrózsaszín nekem kib*szottul nem komplementer, de még csak nem is mutat jól.
És amúgy nem értem, miért van fekete fejléchez totál babarózsaszín blog, ami így belemegy a végtelenbe, mert széle az ugye nincs.
Felsorakoztattatok egy hadseregnyi szereplőt, két elcsúszó oszlopba, ami ha az őszinte véleményemet kéritek egyáltalán nem mutat jól, de egy külön menüsávot szenteltetek annak, hogy kik írják a blogot. Egy kérdés: MIÉRT? Akkor tegyetek már oda is valamit, mert amúgy totálisan és elmondhatatlanul felesleges a ketté osztott modulsáv.
A szintén fekete chat fölött arra kéritek a chat-be írókat, hogy vegyétek figyelembe, hogy ketten írjátok a blogot. Ez eddig oké, mert az tényleg szarul esik az embernek, mikor valakivel csinál egy blogot, és akkor egy embernek szól a mondandó... de leírjátok azt is, hogy a beleteket kidolgozzátok a bloggal. Ez a hű de nagy munka utoljára a Taylor-os sztorinál látszott, azóta viszont olyan hatása van a blognak, mintha félbemaradt volna, mert ha az ember nem követi a fejezeteket, és csak így ránéz, akkor tényleg ilyen hatása van.
A fogalmazásmódotok nem rossz, sőt én tényleg szeretem, de több dolog miatt vagyok úgy a bloggal, hogy csak akkor olvasom, mikor idetévedek. Az egyik az az, hogy rózsaszín alapon fehér nem mutat, és szerintem nem is jó olvasni, ezért inkább a feketeté, vagy sötétszürkét ajánlanám nektek. A másik az, hogy nagyon széttördelitek a szöveget, fölöslegesen hagytok ki sorokat. A harmadik meg a brutál rossz központozás. Kérjetek meg egy bétát, hogy segítsen, mert ez így komolyan nem állapot.
A történet nem lenne rossz, de nagyon elsietitek, elkapkodjátok a dolgot. Lassítsatok, ne féljetek leírni.
Ne haragudjatok, ha esetleg bunkóra sikerült, de ez kikívánkozott belőlem. "


Nincsenek megjegyzések: