2011. augusztus 30., kedd

Meglepi^.^


Köszönjük Pinklollipop :)

- Tedd ki a logót!
- Írj magadról egy kis szösszenetet!
- Küldd tovább 5 írónak!

Flóraa:

Flórának hívnak-de gondolom erre rájöttetek.16 éve láttam meg a napvilágot. Nagyon szeretek olvasni (tudom sablonos szöveg.. ). Imádom a F1-et.Vettel a kedvencem (: Régi nagy szerelmem Jackson volt, mint a blogból is rájöttök. (:
Nem tudom nem megy ez nekem.. Szóval csak ennyit sziasztok.!

Vivi:

Kevésbé sablonosan! Halihóó:)-így köszönök mindenkinek mostanában!
Vivien vagyok,de nem szeretem! Sőt azt sem ha máshogy hívnak. Maradjunk a Vivi megszólításnál! Még sem tudja minden kevésbé ép elméjű tanárom felfogni!
A kémia a kedvenc tantárgyam,mert nem kell rá tanulnom! Az angolt gyűlölöm!
Nyáron-igen fáj kimondani,de már vége-rengeteget voltam Siófokon. Sokat buliztam,és barátokkal voltam. Én készítettem fel az egyik barátnőmet a történelem pótvizsgára-de megbukott-,bár csak az utolsó egy hétben. A világ lustája.
Igazából én sem vagyok aktív. Szeretek pihenni.
A mostani kedvenc sorozatom a Csi: Miami helyszínelők.Imádom! Horációóó
Nem tudok már többet! Fáradt vagyok-.-" Jó éjt;)

Törpikék:
Flóraa&Vivi

Nincsenek megjegyzések: