2011. augusztus 27., szombat

Tisztázzunk pár dolgot!

Sziasztok!

Először is nem vagyok egyedül. Én-Vivi-teszem fel a részeket,de nem egyedül íróm! Kira szemszöge nem az én művem! Az egész Flóraa ötlete,találmánya,írása-ki minek nevezi. De nem vagyunk hajlandóak eltűrni ezt! Tudom,hogy nem szándékosan nem veszitek észre,hogy ketten vagyunk,de ez rosszul esik mind a kettőnknek. Nem tudjuk kinek köszönsz,de az biztos,hogy csak egyikünknek!
Ha kérsz valamit,vagy szeretnél valamit,netalántán hirdetsz ennyit észre vehetnél! Neked max két másodpercedbe kerül;nekünk viszont egy óra sopánkodás.
Nem konkrét emberekre gondolok,csak szeretném ezt tudatni veletek!

Valamint engem-szerintem Flórát is-zavarja az,hogy mi szenvedünk egy résszel,ti pedig nem vagytok képesek annyit írni,hogy jó volt!
Nem vagyok komi éhes! De hogy! Egyszerűen csak szeretem tudni,hogy mit gondolnak az olvasóim! Ezzel Flóra is egyet ért!
Nem azt kérjük,hogy mindig legyen 10 komment egy részhez! Csak annyit,hogy azt a nyamvadt 4 megjegyzést hozzátok össze!
Nem szoktam hisztizni ezért,de rosszul esik!

Vivi

4 megjegyzés:

Amália írta...

igazatok van:) legalábbis szerintem:)

Névtelen írta...

örüljetek h kaptok...

Névtelen írta...

szerintem, ha ennyire örültök egy kibaszott hozzászólásnak és nekünk írtok, akkor meg kellene várni míg maguktól kommentelnek és nem kihisztizni.... ami elég szánalmas ;)

Vivi írta...

Érdekes vélemény-ami persze jogos. De ha lenne blogod biztos,hogy te is örülnél neki. Én és szerintem Flóraa is azért írja ezt a történetet,mert szeret írni. Nem vagyunk komi éhesek. Soha nem hoztuk később a fejezetet,csak mert nem kaptunk hozzászólást! Akkor hoztuk,amikor tudtuk!
És elég vicces,hogy hisztisnek hívsz,amikor pont nem vagyok az. Lehet,hogy ez úgy hangzott,de nem akart az lenni. Csak egyszerűen nem értjük,hogy ha várják a részeket miért nem írnak hozzá!
És köszönöm,hogy szánalmas vagyok! Aranyos és kedves vagy,amikor egy vadidegent leszánalmazol ;) Nem mellesleg nem is szoktam leállni veszekedni ilyen miatt,mert mindenki azt gondol rólam,amit akar de ma nem vagyok ehhez jó passzban! Az olvasóim az elsők! Minden egyes nap feljárok és próbálom elérni Flórát,hogy megtudjuk írni a részt. Csak arról nem tehet,hogy eddig nem volt gépe vagy hasonló. Nélküle pedig nem írhatok részt,mert kell az Ő szemszöge is.
Remélem megfelel a válaszom mindenkinek és ha nem,várom a többi észrevételt a személyiségem ellen!