2011. augusztus 4., csütörtök

Szeretlek ezt tudnod kell!-7.fejezet

4 komi után ;)

*Zoe*

- Szia Kira.-ültem le a pulthoz.
- Hali Húgi. Figyelj gond van. Segítened kéne.-nézett rám nagy szemekkel. Gyomor rontása lett az összes felszolgálónak. Maria már átöltözött. Bent a ruhád. Victoria is mindjárt itt lesz. Kérd meg Mirát is.
-Jó.-sóhajtottam.Oda battyogtam az asztalunkhoz.-Gond van. Mira segítened kell pincérkedni.
-Mesés!-mosolygott,majd fel állt. A lányok-Nikki,Kristen,Ashley-jelentőségteljesen egymásra néztek,majd ők is mellém álltak.
-Most mi van?-néztem hülyén.
-Segítünk.-mosolyogtak.
-Imádlak titeket.-fogtam meg Nikki kezét,és elkezdtem húzni az öltözőbe.-Megkeresem az új ruhákat.-mondtam,és el mentem a raktárba. Midnig van új ruhánk. Általában egy méret. Szerencse,hogy a lányok nem a dagadt kategóriába esnek. Megfogtam öt-új-fekete egybe szoknyát fehér kis köténnyel,majd vissza mentem hozzájuk. Oda adtam mindenkinek. Közben én is átöltöztem.
-Tényleg úgy nézünk ki,mint egy cseléd.-állapította meg a tükörbe nézve Kristen. Elnevettem magam,és bólogattam.
-Bocs,de itt ez az egyenruha. Csak a pultosnak nem.
-Szóval Kira megúszta.-állapította meg Ash.
-Pontosan.-karoltam Krisbe,és Mirába,majd előre mentünk. A két lány követett. Megfogtuk a pulton lévő tálcákat,és ki vittük az asztalokhoz.A táncolok között,én már rutinosan mozogtam,de Mira kevésbé. Oda akartam menni hozzá segíteni,de valaki átkarolta a derekam. Felsóhajtottam,és megfordultam. Azt hittem egy alkoholista lesz,de Taylor volt. Elmosolyodtam,majd átkaroltam a nyakát.
-Bocsi ha megilyesztetelek.-mosolygott.
-Semmi gond,de nekem mennem kell. Kira a pultban van,és egyedül nem bírja. Vic még nem ért ide. Szóval jó légy.-nyomtam arcára egy puszit és ott hagytam. Először Mirához mentem. Elvettem a tálcáját.
-Köszönöm.-sóhajtott megkönnyebbülten.-Azt hittem el esek.
-Szívesen. Menj segíts a pultban.
Egyre többen lettek,és a pincérkedést is hanyagolhattuk,mert a pub megtelt. Aki akart valamit az oda jött. Leváltottam Kirát,és Mirát,majd beálltam Viccel.
-Köszi Húgi.Élentmentők voltatok.
-Meghálálod.-kacsintottam,majd kilökdöstem a pult mögül.
-Kérek 13 jégert.-ült le.
-Át öltözhetünk?-ült le mellé Kristen.
-Igen.-válaszolt Kira.-Vic menj te is.
-Jó.
Elkészítettem a tálcára a piákat,majd Kira elé toltam. Egyet vissza tett elém.
-Kösz.-fogtam meg,és egyből lehúztam.
-Egészségedre.
-Cica egy martinit.-kiabált a másik oldalról egy fiú. Oda mentem hozzá,és kiöntöttem neki az italt. Letette elém a pénzt. Sokkal többet adott,és már épp adtam volna a vissza járót mikor lefogta a kezem.-Nem kell. Tartsd meg.
-Kösz nem kell. Tessék.-nyomtam a kezébe,de Ő csak ott hagyta a pulton. Sóhajtottam,majd letettem a sörös üveg alá. Mindig oda teszem a borravalókat. Felírtam,hogy a szőkés barna helyes sráctól kaptam.
Amikor-végre-kikerültem onnan oda mentem az asztalhoz. Csak Taylor ült ott.Megböktem a vállát. Egyből felém kapta a fejét. Elmosolyodott,és lehúzott az ölébe. Bele csókolt a nyakamba. Elhúzódtam,és mellé ültem.
-Megyünk?-kérdezte.
-Igen.-vágtam rá. Elvigyorodott. Szóltunk a többieknek. Fogtunk egy taxit,és már haza felé is vettük az utat.
-Mit csináljunk otthon?
-Mi lenne ha most hozzám mennénk?
-Nem is tudom Taylor...A szüleid...
-Nincsenek otthon. Elmentek valami fogadásra.
-Akkor mehetünk.-sóhajtottam felszabadultan. Bólintott és bediktálta a címet.
Oda érve a kezeibe kapott,és be vitt. Be zárta az ajtót. Nem tudom,hogy de ment neki. Felvitt az emeletre,és azon belül a szobájába. Kék volt,fehér bútorokkal,és citromsárga függönyökkel.
Ledobott az ágyára. Elnevette magát,de az én nevetésem hangosabb volt. Szerencse,hogy nem hallja senki.Felém hajolt. Ajkai súrolták enyémeket. Halkan sóhajtottam,és becsuktam a szemem.
-Próbáljuk meg...-suttogta ajkaimba. Kinyitottam a szemem. Aprót ráztam a fejemen.-Miért?
-Nem akarom elrontani...
Felkönyökölt mellém,és úgy nézte az arcomat. Én is felé fordultam.
-Miért nem engedsz az érzéseidnek?
-Honnan tudod,hogy mit érzek?Taylor nem! Nekem nem kell pasi. Egyenlőre most így jó.Később talán,de nem akarok féltékenykedést sem.Barátok és kész.
-Legyen.-simított végig arcomon. Adtam arcára egy puszit.
-Kaphatok egy pólót?
-Persze.-kezdett el kutakodni szekrényében.Nekem dobott egy feketét. Bementem a fürdőbe,és átöltöztem. Amire kiértem Ő már a takaró alatt feküdt. Elmosolyodtam,és be feküdtem mellé. Kaptam egy puszit,és átölelte a derekam.
Ezek után már csak sodródtam az ön tudatlanságban.

*Kira*

Amikor éjszaka haza értem. Sehol senki nem volt. Írtam egy SMS-t Zoénak, hogy mégis hol van erre csak annyit kaptam hogy majd reggel mesélek… Hát remek mondhatom! De a mesélésről jut eszembe el kéne neki mondanom a dolgokat… Lezuhanyoztam és ledőltem aludni. Örültem, hogy holnap szombat mert legalább nem kell be mennem dolgozni.

***
Reggel hangokra keltem. Amit ha jól sejtem a konyhából jöttek. Ki keltem az ágyamból és magamra kaptam a köntösömet és kisétáltam a konyhába. Zoé reggelit csinált Taylor és Kellan pedig beszélgettek.
-Sziasztok. – mosolyogtam a hármasra.
-Szia. – jött az egy hangú válasz.
-Óh, basszus. – hallottam meg az ajtóból Jackson szitkózodását.
-Mi történt? – léptem oda hozzá és egy rövid csókot nyomtam a szájára, mire a többiek furcsán néztek minket.
-Tele van újságíróval és fotóssal a kaputok… - mondta és meg forgatta a szemeit.
-Hát ez tényleg basszus. – csattant fel Kellan.
-Csajok azt hiszem egy időre itt ragadtunk. – nevetett Taylor. Meg reggeliztünk aztán úgy döntöttünk, hogy be rakunk egy filmet. A Másnaposokat választottuk. A film jó kedvűen telt. A fiúk egy folytában egymást ugratták mi pedig csak jókat nevetünk rajtuk. Amikor vége lett a filmnek Zoé elhívott a konyhába.
-Mi van közted és Jackson között? – sandított rám.
-Alakul. – mondtam közömbösen és töltöttem magamnak egy pohár vízet.
-Aha. – vágott gondolkozó fejet Zoé mire elnevettem magam.
-Na és te hol is aludtál az éjjel? – néztem rá mire szegénykém elpirult.
-Na hát az úgy volt hogy… - kezdett lelkes mesélésbe. Mindent elmesélt, azután nevetve tértünk vissza a fiúkhoz.
-Hiányoztál. – ölelt át Jackson és kaptam tőle egy puszit.
-Kira meg adod Maria telefon számát? – nézett rám Kellan boci szemekkel rám.
-Lecserélsz? – néztem rá durcásan.
-Hát… egy örök élmény volt téged törölközőben látni de azt hiszem, hogy igen. – nevette el magát mire mindenki sokkoltan nézett minket.
-Mikor láttad te Kirát törölközőben? – kérdezte rögtön Taylor.
-Hát az úgy volt, hogy rányitottam Jacksonál a fürdőben. Aztán közölte velem, hogy most éppen Jacksonnal megy rosszalkodni. – kacsintott rám.
-Ez az én nővérem. – forgatta meg a szemét Zoé.
-Egy igazi bele való csaj. Aki még dögös is. – Nevetett Kellan.
-De már nem lehet a tiéd. – veregette háton Jay Kellant. Este Jay át hívott magához. Gyorsan össze pakoltam pár cuccot és kiléptünk a lakásból. Szerencsére az újságírók már meg unták a várakozást és senki se volt ott.

***

Jacksonnal a kanapén feküdtünk és valami bugyuta vígjátékot néztünk a tv-ben. Persze nem volt könnyű oda figyelnem mert Jackson kezei és szája bevándoroltak.
-Kívánlak. – mondta ködös tekintettel. Gyorsan fel pattantam és a szoba felé igyekeztem. Jay meg követtet. A szobában ledöntött az ágyra és a nyakamat kezdte csókolgatni.
Reggel fáradtan keltem. Kerestem magamnak Jay szekrényében egy inget. Elővettem egy törölközőt és elindultam a fürdőbe. Be álltam a zuhany alá és egy ideig csak engedtem magamra a forró vizet. Aztán megint a férfi tusfürdővel bekentem testemet. Úgy döntöttem hogy hajat is mosok. Amikor mindennel végeztem a hajamat majdnem szárazra töröltem. Fel vettem jackson ingjét és leindultam a konyhába. De az ajtóban amit meg láttam az lesokkolt.
Adisson és Jackson egymást csókolták. Azt hittem, hogy belehalok a fájdalomba. Látni Jacksont ezzel a nővel csókolózni felért egy agyonveréssel. Nem kellet nekem se több. Fel rohantam, amit sajnálatosan észre vettek és Jackson utánam jött. De mit sem törődve vele fel kapkodtam a ruháimat és neki vágtam az ingjét
-Azt hittem te más vagy! – vettem egy mély levegőt. – Gusztustalan féreg vagy. Soha többé nem akarlak látni.
-Kira várj. Hadd magyarázzam meg. – sóhajtott nehézkesen.
-Nem kell mit megmagyaráznod. Nem akarlak többet látni! – futottam le a lépcsőn. Az ajtónál állt Adisson gúnyos mosollyal.
-Szia Kira. – suttogta és lenézően végig mért.
-Dögölj meg te ribanc! – ordítottam neki és elrohantam. Nem érdekelt minnél előbb haza akartam érni…

4 megjegyzés:

Natalie írta...

az a ri**nc Addison!Hogy dögölne meg!:@
zoe és tay:Djöjjenek már össze az isten szerelmére:DXD

siessetek pls:D


millió puszi:

Natalie

Névtelen írta...

osztom nat véleményén jó volt siessetek a köviel:D

Nina20 írta...

Sziasztok

Most olvastam el végig a töriteket, és eddig nagyon jó. Csak így tovább. Már alig várom a következő részeket. Kíváncsi vagyok, hogy ezután hogy fog alakulni Kiara és Zoé élete.

Várom a frisst.

Nina

Névtelen írta...

Sziasztok

Imádom a törit. de azért sajnálom Kiarát, remélem minden rendbe jönn majd és végre boldog lehet ő is. :d

Várom a kövi fejit.

Üdv: Era